CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 December 2010

Happy New Year 2011

 Lagi beberapa minit je lagi nak melangkah ke tahun baru 2011.  Rasa kejap je berada di tahun 2010.  Banyak kenangan manis, pahit, payau, kelat semua ada larh..tapi yang paling banyak kenangan manis ar..2010 jugak mengajar aku menjadi lebih matang seiring dengan usia dan mengajar erti kehidupan yang sebenar.  Azam tahun baru?? pe ek?? sudah semestinya menjadi lebih terbaik dari tahun-tahun sebelum nih..mana yang kurang tuh aku akan cuba perbaiki insyaAllah..
macam-macam target yang nk capai tahun 2011 nih antaranya 1st:-nk tukar tempat keje..dah 3thn lebih kt tempat yang sama rasa mcm dah tiba je masa utk buat surat tukar..tp bila nk buat je ada je yg halang. Dan dah 3 bos aku jaga, bos yang ketiga nih mmg baik sesangat, tu yang rs cm sayang je klu nk tinggalkan dia. Takpe lar kena pk betol-betol bia masa yang menentukan. 2nd:- membeli aset yang boleh mendatangkan untung. Banyak lagi sebenarnya tp bia lar aku je yg tau..hehehe..

Moga pe yang korang hajat pun tercapai gak ek..


Bye-ByE 2010 WeLcOmE 2011
::HaNaZman&dHiA::
 
::Moga perjalanan hidup aku and family berjalan dengan lancar, aman, damai dan bahagia.
 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...