CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 November 2011

sabar pun ada batasnya..

Selagi boleh sabar, kitaorang akan sabar..tp dah lama kot bersabar..dah 2tahun lebih..tp org tu boleh pulak wat muka tak bersalah, muka suci, main sorok2..sampai bila??pusing2 akan jumpa jugak..

Nasib je aritu tak terjumpa dgn ko klu tak memang dah kena soal siasat dgn aku dah..dia mcm leh bau pulak kitaorg kat mana.

Pe yang ko buat ni memang tak fikir masalah dan kesan kat org lain. Pe ko buat ni sikit sebanyak ada kene mengena dgn aku walaupun secara tak langsung. Eh mmg kena mengena la sebab tu suami aku!

Hubby aku ni masih boleh tolak ansur lagi..aku pun tak paham camne dia boleh jadi sesabar mcm tu. Eeeiii rasa nak direct je jumpa terus tp hubby aku nak biar dia je yg settle. So aku hormat keputusan dia

Kalau dari mula dia slow talk cerita pe masalah dia, kitorg akan paham la..kitaorg pun buka la takde hati perut punya orang.ni ko boleh diam wat tak taw je..mcm kitaorg lak ada masalah dgn ko.ko tu yang bermasalah. Tapi dah 2 tahun lebih ko terus ilang, main sorok2.

Ok fine..kat dunia ni ko lepas la seksaan, kat akhirat belum tentu beb!!

Published with Blogger-droid v2.0.1

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...