CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 June 2012

Monday..monDay..MONDAY!!!

Selamat pagi kawan-kawan!!

biasa la pagi isnin memang selalu longlai je..nak bangun pun malas..

tapi arini walaupun malas tetap bersemangat sebab bos cuti...yeeaaaa...

bukan suka sangat pun bos cuti, kalau dia cuti aku la paling boring sebab takde kerja dan org lain membuli aku bagi kerja yg sepatutnya bos suruh diaorg wat sendiri..

tapi happy sebab tak payah nak sorok muka yg monyok, muka yg lapanpuluhlapan kali menguap ni..serabai ok..walaupun serabai tetap senyum sampai ke telinga :)

mlm tadi kami anak beranak tido lambat. pukul 12 baru tido. biasanya pukul 10pm dah kena masuk tido. 

bila dah tido lambat, dhia memang susah nak bangun pagi la. nasib minggu ni walid kerja petang, pagi boleh la dukung dhia ke kereta. kalau walid takde memang aku paksa dhia bangun jalan, sebab banyak barang nak bawak. kalau dhia tak bangun jugak selalu aku tinggalkan dhia kejap letak barang dalam kereta dan naik balik dukung dhia.

sampai ofis nak breakfast baru teringat botol air tertinggal dalam bag dhia..aiseeeyymaannn patut la bag dhia berat semacam je..


mau tercekik aku makan meehoon goreng tadi..
aku memang tak boleh minum air filter kt sini tak tau sebab apa. kalau minum mesti sakit perut. tapi tengok org lain ok je.. perut ni memang sensatif laa..manja sangat mcm tuannya

ok la nak sambung kerja. siapkan kerja org yg membuli aku tu laaa...





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...