CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 September 2012

Virus terbaru menyerang

aku diserang virus yang sangat-sangat dahsyat. sampai doktor, pawang, bomoh, bidan, dan sewaktu dengannya tak tau apa punca penyakit aku ni..

aku macam menjadi orang lain, bukan diri aku! susah nak terangkan la! tapi hanya aku sorang je yang tau apa virus ni. tapi ramai tak percaya.

harap tak lama lagi aku sembuh dari virus ni..doakan aku tau.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



 
sebenarnyakan virus yang melanda diri aku ni ialah virus MALAS TERAMAT NAK UPDATE BLOG...hahahahaaaaa..Lu Kena Beb!!

banyak gila entry tertangguh tapi sebab MALAS yang tahap max ni apa pun tak jalan. semua benda la aku malas. padahal kat ofis dah tak busy pun lepas raya lagi aku boring meja clean n clear je. 

harap penyakit MALAS ni akan sembuh tak lama lagi..:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...