CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 February 2013

Dealmates~Powerbank murah

akhirnya beli jugak powerbank ni
sebenarnya dari dulu lagi nak beli tapi asyik la cakap nanti dulu la..nanti dulu..nak cari yg murah
skali dapat yang murah terlupa nak beli.  bila nak beli bendanya dah takde..terus menyesal tak sudah.

sejak dua menjak tiga menjak bermenjak-menjak ni battery hp kemain galak kong, padahal baru je charge mlm tadi, baru je guna internet dah bunyik teeett..teeet..

memang hangin betul! rasa nak campak je tepon ni..tu la kan sebab nyamuk kelambu dibakar.gitu la perumpamaan sesuai utk tepon aku ni.

kang klu campak tepon ni nak guna tepon apa pulakkan? terus tak jadi..hikhikhik..

semangat aku berkobar-kobar nak beli powerbank ni sejak cuti lama CNY aritu. berjauhan dgn hubbykan masa tu la nak whatsapp, nak sms, nak macam-macam lagi la. baru guna dah battery kong terus aku jadi kingkong.

tapi ikutkan dulu memang aku menjaga betul tepon ni, klu charge mesti off, dah full baru on..
lama-lama malas la nak jaga, charge pun kejap-kejap je. kadang-kadang belum full lagi dah cabut, tak pun charge masa hp still on. memang battery cepat je kong. 

bagi aku murah kot powerbank kt dealmates.com  20,000mAh RM88. tapi tu la lambat benar nak menunggunya 8mac baru pos. penantian suatu penyiksaan okey.

bestnya beli kt dealmates ni first time signup terus dapat rebate RM5. kat situ dah jimat dah, aku bayar RM83 je..

setiap kali beli kt dealmates ada point tukar ke duit.

macam aku tiap kali nak beli pape or just cuci mata abis semua aku tengok mydeal, groupon, milkadeal dan mcm² lagi. kadang² ada barang kt situ murah kt sini mahal. kena pandai² tgk la.

siapa yg guna smartphone mmg kena beli powerbank ni :)

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...