CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 March 2011

kemalasan melanda..

aarrrrggghhhhh....napa aku nih...napa aku jadi malas je nih...adakah dot..dot..dot...owh tidak sama sekali...makin ari makin tak semangat je rasanya + makin malas...aku sendiri tak taw napa..ikutkan keja ada jugak lar tp tak urgent..tapi kemalasan yang melanda diriku ini telah membataskan segalanya...dah 3minggu kot aku rasa camni..kadang-kadang rasa cam aku ni dah rasuah kerja lar pulak...ish berat tuh..

sampai kadang-kadang dah takleh nak terima je kerja kat sini...mungkin sebab nk kena ubah persekitaran dah kot...penah gak ter'pk' nk wat surat tukar je...tp bos aku tu baru je masuk sini..aku pun baru je berkhidmat utk dia..tu yg dia tak berapa nk bagi tu..bukan aku tak suka bos..bos aku tu baik sesangat berbanding 2org bos yang aku penah jaga..tapi aku dah tahap cam boring kot..staff yang lain silih berganti tukar bahagian...tapi yang PA nih dok lar bahagian tuh jerk..

arggghhhh.....mood rajin sila lar datang kembali...aku tak suka pe yang aku rasa skang ni..rasa cam diseksa batin lar pulak...hehehee...

::kena motivasikan diri semula..::



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...