CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 September 2011

Anak dara ke??mak dara??

alkisah yang berlaku semalam 29/9/2011
lokasi kejadian masa tengah tunggu lif kat office nak balik..

mula-mula senyum-senyum dulu..

B : tinggal mana?
Aku : Balakong..*sambil senyum..aku kan suka senyum*
B : oooo...jauh jugak yer..
Aku : ermm..jauh ke..takde la sangat sebab dah biasa
B : tinggal dengan family ke?
Aku : tinggal sendiri..

B macam terkujat skit

Aku : ye la tinggal sendiri dgn family saya..
B : awk dah kawen ke??
Aku : dah lar..ada anak dah pun..
B : laaa..saya ingatkan anak dara..single mingel lagi...hahahhaa

aku gelak je lar..si B ni pun keluar dari lif..klu aku ikut keluar skali mesti ada byk dia nak puji aku kan...

hahaha..tersenyum je la aku sambil jalan ke kereta..

yang si B ni pulak office mate aku..tapi bahagian lain..rasanya masa aku mengandung dia ada lar..mungkin tak perasan kot..

ke sebab badan aku dah kembali langsing macam anak dara :p sebab baju2 lama zaman aku belum kawen pun aku dah muat pakai dah..sebelum ni aku tak muat pun pakai lebih-lebih lagi tang punggung n perut..

suke-suke...kembang lar kejap..terus gems balik sebab dah kena puji pastu kembang..hahahhaa



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...