CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September 2011

Rasa nak sambung belajar lar..


perasaan nak sambung belajar dah lama dah ada..
memang membuak2 sangat..
tapi keputusan belum ada lagi..

aku masih minat lagi nak mengadap buku-buku..
tapi tu lar banyak benda nak kena ambik kira..

mampu ke aku??
layak ke aku??
dapat ke nak bahagikan masa utk diri sendiri, suami, anak2 dgn kerja??

kalau nak sambung pun aku rasa ambik PJJ je la kot..
tengok orang lain berjaya aku pun nak berjaya jugak..

aku ni cuma takat Diploma je..zaman skang ni orang dah tak pandang dah Diploma..
nak jugak yang tinggi skit..:)

adoii semua benda rasa nak buat..
nak bisness coklat..
nak bisness baju budak..
semua aku minat..

takpe lar tak dapat kejar sekarang, bila2 boleh kejar..janji dah pasang niat..
cuma cepat atau lambat je lar..

tengok ada je orang yang dah berumur pun masih further study. kalau mereka2 boleh mesti aku pun bolehkan..

insyaallah suatu hari nanti..semoga Allah s.w.t memudahkan perjalanan aku..amin..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...