CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 August 2013

Sharing is caring ~

rentetan cerita aku pasal kereta aritu elok kt FB ada benda alah ni..
sangat berguna untuk pompuan yg reti bawak kereta, isi minyak dan isi angin tayar je macam aku ni.


 
 10 je yg tau..hahahaa

hampir 6bulan bawak kereta sendiri baru reti isi minya.
sebelum kawen harap papa isikan minyak, dah kawen harapkan laki isi minyak..
yea aku mmg begini..kehkehkeh..

pernah kat ofis tayar kurang angin, tapi tak reti nak isi angin berapa call sana-sini apehal la diaorg ni tak angkat. dah la aku bawak kawan yang tak reti bawak kereta.. tapi yang peliknya kawan aku ni reti isi angin tayar.. tabik spring aku kat dia, penakut bawak kereta tapi apa² pasal kereta dia tau.

tapi..tapi..tapi...sekarang dah 6tahun menjadi pemandu berhemah dijalan raya of course aku dah reti sedikit sebanyak basic pasal kereta..nak gi antar service pun dah 3kali tau pergi sendiri..dah tak mengharapkan orang dah.. *angkatkening*

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...