CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 January 2012

Bye2 2011, welcome 2012


Happy new year uolls..moga apa yang di azamkan dan dihajati akan tercapai..aku pun harap azam kitaorg yang satu tu menjadi kenyataan :) segala kenangan pahit, manis, payau, kelat, tawar, sedih, gembira di tahun 2011 biar la disimpan rapi..

Kitaorg tengok bunga api kat depan Mines je..mula2 ingat nak tengok kat Bukit Ampang tapi dah keluar rumah pun 11pm dengan isi minyak lagi dah setengah jam. Lalu depan mines tengok ramai org tgh tunggu kitaorg pun patah balik kang xpasal2 tak dapat tengok bunga api..dah la sejak kawin 2008, ni 1st time mr.hubby dapat cuti new year leh la bawak pi jalan2&tengok bunga api. Tu azam aku yang dah lapuk akhirnya menjadi kenyataan..huhuhu

Meriah tengok bunga api kat situ keliling ada bunga api tak henti meletup.tp bunga api kat heritage tu awal 2minit jam negara mana ntah diaorg ikut. Party new year kat situ pun meriah sangat.

Punya la excited sampai lupa bawak camera sudahnya record kat hp je tapi boleh pulak aku lupa nak save daa..addeehh..tu la excited terlebih!

Moga 2012 ni memberikan kami kenangan terindah, murah rezeki, dilimpahi kasih sayang yang abadi selamanya, menjadikan aku pekerja yang lebih rajin&aku dapat tukar tempat kerja baru aminn!!

Ok la nak titon sok nak bangun awal cam gi kerja nak gi Genting..hohoho..gOOd nItE uolls

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...