CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 March 2012

Majlis Silaturrahim

ok cerita ni dah basi dah..tp tak de la basi sangat.
ada lagi cerita yg dah basi berkulat aku dok peram kat draft..huhuhu
ntah bila nak publish ntah..

Office aku ni sebenarnya nak wat Dinner kt PICC tapi org² kat sini tak sporting langsung termasuk la aku..:p diaorg tak mau pegi sebab kena bayar dan buat malam.
aku macam biasa la tak dapat pergi sebab malam..bayaran tu tak kisah lar kan..

sambutan yang tak berapa nak hangat sangat, diaorg tukar la buat Lunch..
tetap kena bayar jugak la tapi tak banyak mcm Dinner tu.
buat dekat sangat² tak payah naik bus ke..jalan kaki dah sampai..hahaha..nun kt B1 tu ha..
tunggu punya tunggu 5 Mac 2012 baru dapat makan² dan mengeratkan silaturrahim antara kita semua..walaupuuunn dot..dot..dot..

mcm biasa la kan kalau ada pape event mesti semua PA yang vogue lagi hot kena jadi Penyambut Tetamu VVIP
dah tu siap ada tema la pulak kena pakai Biru..adeh..bab mengikut tema ni yg kau lemah taw. baju biru ada 2helai je kot..satu tu tak lawa, satu lagi tu masa majlis hari raya dah pakai..rasa mcm tak mau pakai je lagi

kalau dah pompuan tu mesti la dlm kepala nak beli baju baru. tapi bila dah ckp dgn hubby dia tak mau bawak gi beli, dia soh pakai baju yg ada..teerrruuukkk tau!!
dah la masa taw kena pkai kaler Biru tu diaorg kasi taw jumaat dah nak balik ok.kalau bagitau pagitu ke boleh la lunch time gi cari baju. dah tu minggu tu balik banting.
so ingat kalau balik banting leh la ajak adik ipar teman aku beli baju. errmm tak dapat der..

ni masa majlis hari raya tahun lepas punya..

ni masa Majlis Silaturrahim..kan baju sama tudung je lain :)

semua geng PA tapi yg jejaka takde pulak..tapi ada sorang je bukan PA sesat yg tudung pink belah kiri tu..:p


baju kami serupa tapi tak samakan..

dah la aku duduk kat pintu dok menyambut org dtg dgn Liza. jenuh dok senyum je pastu org dok ckp "eh baju korang sama la" penat la dok ckp "ha'ah mmg sama kitaorg dah janji dah mlm tadi" tiap kali org masuk cakap benda camtu..adeehh letih mak nak menjawabnya.

tapi aku dgn liza ni mmg rapat la gi pun dia PA bhg sebelah je dgn bhg aku ni. kadang² baju ari² pakai pun leh sama kaler..mmg sehati sejawa betul la..huahuahua!!

eh kejap² gambar tahun lepas tu aku nmpk kurus skit la..tp napa gambar last ni aku nmpk ada sedikit lebaq tang punggunq tu..rs mcm dah kecik skit..
owh mungkin salah pose agaknya..hahahaa nak sedap ati punya pasal!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...