CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 June 2011

Penangan Nora Elena ~Novel Kasih Yang Suci~


yahoooo....berjaya jugak aku dapatkan novel kasih yang suci nih..
dah 2hari aku gigih cari novel ni kt online tapi semua dah habis..kt bookstore pun sama gak.
cari punya cari aku jumpa blog penulis novel ni kak meen zulaikha..
semalam aku pun email lar kat dia tanya ada stok ke tak..terang2 kat situ tulis ADA STOK.
aku baca komen2 org kt blog dia semua tnya ada stok ke tak, sbb tak berani nk terus bankin walaupun kt situ dah tulis ADA STOK.

pagi tadi dtg je ofis terus bukak gmail nampak je nama kak meen trus bukak...
fuuuhhhh lega dia kata ADA STOK lagi..terus aku pun laju2 transfer duit dan email kt dia...

happy tol sampai tak terkata la skang ni..baru smlm aku soh mr.hubby cari jugak novel tu tak kira kt mana pun..dia pun wat tak reti je malas nk layan aku lar tu...
lagipun dia tak suka tgk cerita tu..cerita melayu cmtu dia mmg kurang layan skit..
dah aku minat giler dia pun terpaksa lar tercongok dpn tv..hahaha..
aku saja je sakat dia

"alar abg tak suka tgk cerita tu sbb abg jeleskan.."
"ewwww..watpe nk jeles"
"ye ar kan laki tu hensem, romantik lak tu..hhehehee" (sambil gelak lar :p)
"takde maknanya" sambil wat muka tak tau..

ari isnin mr.hubby soh aku masak satu jenis lauk, dia masak satu jenis lauk,
ms tu dah kul 6.45pm. dia soh aku masak dulu sbb kul 7pm nk tgk Nora Elena lar..
dia pun tak kisah sbb dia nk masak kul 7pm. ye ar dia kan tak suka tgk cerita tu..
aku pun laju2 lar masak tapi tak dan nk siapkan lauk sblm kul7..

aku jerit dari dapur "bang dah pukul 7 yer"
"ha'ah"
"bukak lar tv3"
"alar masak je lar dulu, nnti pas abis bukak lar tv3"
"alarrr taknak lar, nnti ayg tak tau apa yg jadi kt cerita tu, dah lar minggu lepas byk tak tgk"
mr.hubby diam je..tp dia tukar gak tv3 pstu siap kuatkan volume lagi..tu perli aku lar tuh..dari dapur dah dgr..pas masak je terus aku gi dpn tv..
menyampah tgk muka mr.hubby wat muka boring dia tuh..cepat2 aku soh dia pi masak lak.

mmg best giler ar cerita tu..kt fb semua org dok cerita psl tu je..ada sorang kwn aku sambil tgk tv sambil update kt fb apa yg terjadi..huhuhu..

::dari dulu minat kt Aaron Aziz :p ::

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...