CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 August 2011

Online biz saya ::Princess Baiduri Boutique::

Entry baru sila scroll down ye..
Assalamualaikum dan selamat pagi uolsss..wah lama tol tak update blog ni..skang ni aku membizi kat blog lagi satu..ada benda nk update tp masa lak takde..

sejak kebelakangan nih aku membizi dgn Princess Baiduri Boutique dah lama sebenarnya terpikir nk wat bisness online. tapi tak tercapai akalku nk wat bisness pe..ntah cmne tiba2 je terpikir nk menjual baju budak..dok tanya mr.hubby sama ada dia setuju ke tak..bila dia ckp ok je terus ar aku senyum sampai ketelinga. gi pun aku ni suka sgt baju budak..gi jenjalan memana mesti akan singgah tengok baju budak tak kira lar kat mana pun pstu mesti beli punya.

meh sini aku cerita sejarah terciptanya Princess Baiduri Boutique. pas mr.hubby ckp ok je..aku pun dok ligat lar cari nama pe yg sesuai..tanya gak pendapat kaklong. Pikir punya pikir, cari punya cari dapat lar nama Princess Baiduri Boutique ni.. Nama ni dapat sempena nama anak dara kitaorg..Raja Dhia Nur Baiduri..akhirnya 13 Julai 2011 terciptanya Princess Baiduri Boutique.

memula terpikir nk wat sorang je..pastu kaklong pun nk join skali..aku no hal je..gi pun pape hal aku slalu refer kt dia..dah dua org ni senang skit..tapi tu lar org takde pengalaman dalam bidang ni aku rasa agak susah..sebab tak nampak jalan yg lurus lagi..skang ni masih jalan yang bengkang bengkok..kdg2 aku dah rasa putus asa dah padahal tak sampai sebulan lagi bisness online ni..

mula lar aku mencari motivasi sana sini..dapatkan tips2 org yang berjaya..klu diaorg boleh napa aku tak bolehkan..skang ni dah takleh pandang belakang dah tapi sekali sekala kena toleh gak belakang utk kesedaran..

klu korang free singgah2 lar lawat blog bisness aku ni ye..bagi support taw..:) ni antara koleksi yg ada kt Princess Baiduri Boutique.




nak tgk koleksi lain, nk tau harga, macam mana nak order sila lar klik http://princessbaiduriboutique.blogspot.com/

blog tu masih lagi peringkat permulaan, masih lagi newborn..byk yang perlu penambahbaikkan..

skang ni aku tgh ligat mencari pemborong..klu ada kengkawan yang tau jgn malu jgn segan bagi tau eh..mana tau dgn pertolongan korang ni sedikit sebanyak leh menolong aku yang serba kekurangan nih..ceewwaaahhh!!

::usaha tangga kejayaan..jadi kena usaha lebih keras lagi..caiyookk..caiyookk..::

1 comment:

  1. Salam Kak,
    Sara pun ada buat biz online jgk. Jual tudung dan shawl. Baru setahun. Memang mcm2 dugaan dan cabaran. nanti boleh la kita tukar2 pengalaman ye.

    All the best!!!

    http://cantikhijabku.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...