CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 August 2011

HomeMade Choc

Alhamdulillah jualan choc aku memberangsangkan..
ni 1st time aku buat choc n terus berani nak jual kt kawan2 ofis..
aku tak ambik banyak pun tempahan almaklum la masih takut2 lagi..

semalam baru aku bagi kat semua tempahan, lepas tu mula la ramai yang tanya "hana nak tempah lagi boleh tak..?" "hana kenapa buat choc tak bagi tau kami pun.."
siap ada yang nak order lagi pulak tuh..aku pun buat sample tak banyak&aku bagi kat org2 tertentu je..kang aku bagi kat semua orang ka
t ofis ni confirm banyak yang nak order.

aduhh..kalau ikutkan hati mmg nak je aku buatkan utk diaorg, tp silap aku gak edar choc kt diaorg lambat benar. kalau aku bagi diorg ari isn
in sempat la aku buat lagi utk sesiapa yang order. lagi pun aku tgh dok buat choc utk bagi mama, MIL & makcik2. takpe la sesiapa yang nak order aku bukak tempahan 6 September 2011.
sample
yang dah siap sikit

asal aku buat je mesti lar 2 org ni dtg menyelit..yg dak kecik tu slalu la ulang alik ke dapur mintak choc..yg mr.hubby lak dok mintak balance2 choc yang cair tu nak makan..siap letak kt aiskrim la, letak kat biskut la..lepas tu tengah malam mesti buat projek makan choc aku..pagi nak sahur tengok2 ada kesan bahan bukti..haaa..kantoi tu la dah makan tak reti nak buang elok2..

pasni nak wat semua jenis yang dah belajar..mane taw leh wat side income lak kan :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...