CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 October 2011

cacing perut yang lapar


pelik betul perut aku nih la...kul 8am tadi dah breakfast kuew tiaw goreng..
kul 10am dah krookk..krrookk..berbunyi mintak di isi..
aku wat tak reti je malas nak layan..suke ati lar nak nyanyi lagu ape perut oooii

tapi masalahnya orang klu datang jumpa aku ke dok borang sebelah ke sure dengar bunyi yang tak sedap tu..malu seyy!!

nak tak nak terpaksa la aku makan seketul kuih..baru lar senyap perut ni..
betuah betoll la..camne la aku ni nak diet ha..tiap masa mintak diisi..klu tak turuti bising pulak..

kalau bulan puasa tu toksah kira lar..sampai aku naik malu taw..
ingatkan pas bersalinkan dhia perut ni dah ok..sbb masa mengandung tak pernah perut ni berbunyi. mungkin sebab aku kuat makan masa mengandung..

kadang-kadang, pagi dah melantak  nasi lemak bagai still berbunyi jugak..
kalau kat rumah tu mmg aku wat donno je..lantak lar klu nak bunyi kuat mana pung..

dhia suka baring atas perut aku, klu perut bunyi mesti dia gelak kuat2..geli ati lar tuh..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...