CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 October 2011

Demam teruk


minggu lepas aku demam teruk ya amat..
ari selasa petang mula rasa lengguh-lengguh kaki..sampai tak senang duduk. kepala berpusing, badan lak sakit-sakit..
eh pe hal lak kan tiba2 je aku rasa camtu..tunggu jugak lar kul5. walaupun dah tak larat sangat dah..
bawak kereta pun cam hayal je..nasib selamat sampai kat  umah.

sampai je umah terus aku melepek, bagitau mr.hubby badan rasa nak demam. malam terus badan panas giler..sakit kepala..makan ubat terus tido.pagi tu badan rasa seram sejuk je.

pagi tu gagah jugak lar hantar dhia kat taska, sebab mr.hubby keja malam kang nak tunggu dia balik dah kul10..minah tu kalau bangun je nak terus mandi..badan aku ni dah menggigil dah nih..nasib dhia elok je perangai sepanjang aku demam ni.dhia dah paham dah pe kita cakap.

rasanya dah bertahun aku tak penah kena demam teruk macam ni..last demam teruk before mengandungkan dhia..tu pun demam sbb nak dptkan dhia lar tuh..
5 ari jugak lar aku mc..tu pun ulang alik klinik..doctor kata virus..ramai yg demam camni.ada pulak doctor suspek aku pregnant..aku dah cakap dah aku tak pregnant tak caya jugak soh jugak wat urine test..tp dalam ati berdebar gak tu walaupun tau mesti negative punya..ye la kan mana taw termelekat lak..sbb demam ni sama cam nak dapat dhia dulu..hehehe

sakit kepala toksah cakap lar..makan ubat, tido banyak kali pun still kepala sakit sgt..sampai aku dah pikir lain dah..pikir aku ni kena brain cancer ker..*mintak di jauhkanlar penyakit macam tu* sebab aku tak pernah sakit kepala macam tu..

makan pun takde selera..pastu muntah je..bayangkan perut yang kosong pastu muntah..pergghhh seksa woo..aku telantar je lar baring kat umah..tido.tido..tido..mr.hubby buat bubur..tu pun main telan2 je makan sebab risau lagi melarat sakit kepala ni nanti..

semalam baru aku start keja, tapi arinih badan rasa lain macam pulak..perut pun sakit je ni..tekak rasa mual nak muntah..kepala pun berat..mintak jauh la aku sakit lagi..

kat office ni dah 3orang demam serupa mcm aku..semua berjangkit-jangkit..

::takde mood nak tulis..ntah pe yang aku merepekkan ni pun taktau lar..::


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...