CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 October 2011

Happy 2nd Birthday My Lil' Princess Dhia





Happy 2nd Birthday Raja Dhia Nur Baiduri binti Raja Azman
arini genap anak ibu 2 tahun..
kejap je rasanya..taw2 dhia nak membesar dgn sekelip mata..
rasa macam baru semalam ibu lahirkan dhia..

dah banyak kerenah dhia skang ni..
pandai ajuk cakap orang, suka membebel, menyanyi, dah pandai di suruh, rajin kalau ibu mintak dhia buat sesuatu, mengada-ngada pun boleh tahan jugak..kalau kena marah skit terus merajuk tutup muka dan susah pulak tu nak dipujuk..kuat merajuk ikut ibu la nih tabiat semasa mengadung..hahahaa..

birthday girl bangun bagi ni senang sangat..pukul 5.30am ibu bangun, dhia pun bangun jugak..agaknya dhia tau la tu arini birthday dia..gi pun smlm lagi aku dgn mr.hubby dah kecoh dok asyik bercakap esok birthday dhia..hehehe
bangun je aku terus wat susu, sebelum aku mandi, saja la aku nyanyi lagu birthday kat dia..dhia lak shy shy cat la pulak..aku nyanyi je dia geleng2 kepala sambil tangan tutup muka and telinga..sambil senggih2..bila tengok dia camtu banyak kali la aku dok ulang nyanyi..hahaha..tutup telinga sebab suara ibu tak sedap ek..:p

tengah aku bersiap2 tu..dhia sempat pulak pegang perut aku sambil ckp baby..baby..pastu senggih..aku pun tanya lar "dhia nak baby ke??nak adikk??" dhia angguk je pulak..means dhia nak ready nak ada adik..nnti baru ibu dan walid pikir yer..

petang ni tak taw la sama ada nak celebrate birthday kat rumah atau kat luar..kang klu kat luar bukan celebrate birthday dhia, ibu walid yang over kang..huhuhuhu..
celebrate birthday dhia dengan kwn2 kat taska nak buat 31/10/2011..ingatkan sempat la aku nak siapkan apam polkadot dengan coklat utk bawak school pagi ni tapi tak sempat lor..

present utk dhia ibu walid belum pikir lagi lar..dhia nak tabung je..sebab dia nak simpan duit2 yang tiap2 hari dia paw kat walid..ibu lak nak belikan dhia tricycle..

pic pagi tadi..kemain payah nak suruh senyum..saja soh dia tunjuk gigi baru lar nampak cam senyum..

moga anak ibu&walid membesar sebagai seorang anak yang solehah, mendengar kata ibu&walid, dapat menjaga adik2 jaga ibu&walid..menjadi bijak pandai..

ibu&walid bersyukur dhia hadir dalam hidup kami..terima kasih ya allah s.w.t..syukur

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...