CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 January 2011

HaPpY bIrTHdAy AbAnG..

HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY HUBBY

A husband is someone
Who is loving and true
Bringing much joy to
The things that you do
The smiles he gives
At the start of the day
Fill you with love
As you start on your way

A husband is someone special
Whose sweet love is shown
By that special smile
That is yours and yours alone
This is you darling
The love of my life
The man I love dearly
I'm glad I'm your wife


Salam,

Semalam 24 Januari 2011 merupakan birthday mr.hubby yg ke 32..owh tua sudah..tp ramai yang kalau tengok rupa dia mmg tak caya dia dah masuk angka 3++..tiap kali klu org ckp cmtu msti kembang abis lar segala-galanya..

Ahad mlm tuh, aku gagahkan mata ni utk tunggu tepat 12mlm..ye ar konon nk jadi yg pertama wish kt dia..last year aku saja je wat2 lupa..sj je nk jd yg terakhir wish kt dia..hahaha kejamkan aku nih..mlm ahad tu aku tengok bang bang boom..dah kul 11pm mr.hubby tnya "sok tak keja ke?dah kul brapa tak tido lagi nih" aku ckp "saja nk tengok bang bang boom ni ha" slalunya tepat kul 10 aku dah masuk tido dah..mata nih klu ari kerja mmg dah set dah kul10 je mata cam dah digam2..lebih 10 kali aku menguap tapi gagahkan jugak lar kan..abis je bang bang boom aku terus wish kt mr.hubby n bagi dia birthday card yang aku beli ari jumaat arituh..present kena KIV dulu lar..hahaha..ada 2 barang yang aku rasa ok bagi kat dia..tp mmg kena KIV dulu..nnti aku soh dia pilih antara satu mana yang dia nak..kalau tnya skang msti dia ckp "abang tak nak apa-apa hadiah, cukup ayang jadi isteri dan ibu pada anak2 abang dan bahagiakan kitaorg" sebab ayat yg cmnilah last year aku tak bagi pape pung present kt dia..huhuhu aku nih kan lurus cm pembaris, pe dia ckp aku ikut je lar..klu dia ckp nk pape aku belikan lar, klu ckp xnak pape xde lar aku beli pape..

lunch break smlm aku ajak kak ros n kak effa teman gi beli kek kt presint 8..aku nih gagal gred F ooo jalan kt putrajaya nih..tau jln gi keja lik keja je..lain2 mmg kena ajak org teman even dah penah gi banyak kali...pilih punya pilih beli ar chocolate cheese cake..

sblm kul5 aku tepon mr.hubby soh dia ambik anak..aku pun berdesup ar bawak kereta lik umh, jln dah lar jem sapu roti..ikut lar tol rm1 sebab nk sampai umh before mr.hubby lik..ngam2 aku masuk je IE, mr.hubby call tnya kt mana, rupanya dia baru je masuk simpang IE..aku pe lagi mengelabah ar..cepat2 parking kereta, masuk umh siap2 pasang lilin..dengar je pintu nk bukak aku diri belakang pintu dengan pegang kek, pastu pe lagi nyanyi lar..muka dhia blur je tengok kek siap dengan lilin..masa nk potong kek tuh laju je tangan dhia menepek atas kek, nasib tak kuat klu tak hancus lar kek tuh...huhuhu..kitaorg makan skit je sebab kek tu kureng sodap klu tak sejuk..mlm sambung lik mkn..mmg sodap sesangat kek tuh..nasib mr.hubby suka..

 

You're my true love, this I know
For your actions always tell me so
Little things that mean so much
The gentleness of your touch

When I need someone who cares
I just know that you'll be there
Always with the right words I need
And with your words I can proceed
Yes, my love you are the best
 
And to this I can attest
I married the right one, I feel
Because our marriage is ideal

Happy birthday abang..moga panjang umo dimurahkan rezeki&hidup diberkati..ayang&dhia sayang sangat2 kat abang/walid..moga perjalanan hidup kita bersama bahagia hingga akhir hayat..amin!
 
::tuan tanah takde camera sebab dah bagi jual kt adik, hp lak cable ilang..tu pasal lar slalu entry takde gambo..kesian tol..tengah survey camera..ada 2 pilihan tak tau nk mana 1..::




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...