CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 December 2011

Style baru Hip Hop versi Dhia

tengok je la gelagat dhia ni..
manjang buat aku tergelak je..ada je benda yang dia nak buat..
paling pantang kalau nampak seluar yang tak belipat lagi mesti dia pun sibuk je nak pakai..
ada penah skali tu aku baru angkat kain dijemuran dia peginya ambik sepentot aku pastu dia pi sarungnya..dah macam superwomen la pulak..tergelak² sakan aku tgk dhia ni..=)


masa ni mr.hubby tgk mandi, dhia gi wat projek sorang² dalam bilik..aku pun malas nak gi tengok pasal dhia memang suka main atas katil bilik sebelah tu sebab katil situ rendah je.
pas mr.hubby abis je mandi tgk dhia dah sarung dah seluar tu, jalan sambil kepit kat pinggan tak kasi seluar jatuh. yang tali pinggan tu mr.hubby yang pakaikan..

bila dah siap dhia pun terkedek² jalan kt aku sambil lidah terjelir² malu..hehehe
terus dia posing soh tangkap gambar..aksi² yang dhia buat tu dia tiru walid, apa yang walid buat, dhia pun tiru..skang ni suka sangat dhia bergambar..pantang nampak camera mesti posing dengan kepala senget dia tu..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...